Obiad rodzinny.
Wygląd lokalu (restauracji) oceniam średnio ponieważ wystrój jest kiczowaty zwłaszcza obrazki starych fotografii w różnych ramkach. Dodatkowo w sali obok były poprawiny czyli wszystko łącznie z muzyką przenosiło się na restaurację pomimo drzwi i ścian.
Niemiłym zaskoczeniem był widoczny brud (na podłodze , na stole jakieś okruchy, nie mówiąc o oknach).
Potrawy dostarczone były w przeciągu 20 minut od momentu zamówienia a więc długo nie trzeba było czekać. Wcześniej podane zakąski. Usługę oraz serwowane potrawy oceniam średnio ale warto tu zaznaczyć że po przystępnej cenie. Za obiad dla dwóch dorosłych osób i dziecka wyniósł 90 zł (zakąski, danie główne, napoje).
Łatwy dojazd do lokalu, duży parking, plac zabaw (bardzo ubogi zjeżdżalnia i mała piaskownica) oczko wodne (zaniedbane może było w trakcie czyszczenia).
Jedzenie oceniam pozytywnie, wygląd negatywnie za brud
Dotyczy warsztatu samochodowego. Zakres usługi wymiany uszczelki głowicy.
Miła obsługa, sprawnie wykonana diagnoza, w ciągu kolejnych 20 minut określony został zakres prac i przedział cenowy. Naprawa została wykonana w ciągu 4 dni. Efekt końcowy był zaskakujący, pomimo usunięcia niesprawności dodatkowo został wymyty cały przedział silnikowy pojazdu.
Personel za kwalifikacje oceniam wysoko zwłaszcza osoba imieniem Paweł, który od początku do końcu zajmował się realizacją.
Dodatkowym plusem jest miejsce serwisu naprawczego, łatwy dojazd duży parking, 5 stanowisk naprawczych, poczekalnia dla klientów.
Cena wykonanej usługi tj: wymiana uszczelki głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy zaworów, przegląd klimatyzacji z nabiciem, wyniósł 1100 zł brutto (samochód Honda Civic r 1999)
Realizację usługi oceniam dobrze i to przy przystępnej cenie.
Zamawiane jedzenie: pizza
Opisuję ten lokal z uwagi na to żeby przestrzec potencjalnych klientów odnośnie przestrzegania higieny w tym lokalu.
Przede wszystkim to co się rzuca w oczy to przyrządzanie potraw i wydawanie pieniędzy jednocześnie bez żadnych zabezpieczeń typu rękawiczki, mycie rąk!!! Ciekawe było to jak przyjechał Pan który rozwozi pizze a mianowicie wszedł do lokalu wyjął pizze z pieca posypał przyprawami i zawiózł do klienta. Obok pieca znajduję się umywalka i ręczniki papierowe ale w ogóle nie używane. W Wyszkowie chyba to jest notoryczne ponieważ nie jest to odosobniony przypadek który opisuje.
Kompetencje personelu oceniam pozytywnie składa się na to:
• pomoc w wyborze,
Zachowanie i wygląd oceniam pozytywnie, składa się na to:
• wysoka kultura
• miła atmosfera,
Ofertę oceniam średnio, składa się na to:
• Da Grasso oferuję szeroki asortyment, jednakże wszystko przysłania personel obsługujący odnośnie zachowania higieny.
Cena oceniam pozytywnie
Organizacja i czas obsługi
Szybka obsługa, czas oczekiwania na zamówienie ok 25 minut.
Wygląd miejsca obsługi
Lokal zlokalizowany w dobrym miejscu tzn dobry dojazd, parking. Przyjemny wystrój.
Podsumowując lokal oceniam dostatecznie ale osobiście nie będę się żywił w tym lokalu z uwagi na brak zachowanych standardów higieny. Dziwne jest to że w 2007 roku sieciówka Da Grasso otrzymała nagrodę Laur Konsumenta co powinno zobowiązywać do trzymania jakości oferowanych potraw
Zamawiane jedzenie: zestaw kebab z ryżem i frytkami
Opisuję ten lokal z uwagi na to żeby przestrzec potencjalnych klientów a także że może właściciel dotrze do tej opinii i zmieni coś w swoim lokalu.
Przede wszystkim to co się rzuca w oczy to przyrządzanie potraw i wydawanie pieniędzy jednocześnie bez żadnych zabezpieczeń typu rękawiczki, mycie rąk!!!
Kompetencje personelu oceniam negatywnie składa się na to:
• Brak wiedzy dotyczącej oferty
Zachowanie i wygląd oceniam negatywnie, składa się na to:
• Brudne ubranie robocze,
• Niska kultura osobista,
• Brak zachowanych standardów higienicznych!
Ofertę oceniam dostatecznie, składa się na to:
• Manhattan oferuję szeroki asortyment, jednakże wszystko przysłania personel obsługujący oraz wygląd miejsca Dodatkowo jedzenie serwowane jest zimne, a mogło być naprawdę smaczne.
Cena oceniam na negatywnie z uwagi na jakość oferowanych produktów
Organizacja i czas obsługi
Wolna obsługa, czas oczekiwania na zamówienie nawet do 40 minut.
Wygląd miejsca obsługi
Lokal zlokalizowany w dobrym miejscu tzn dobry dojazd, parking. Niestety brak oznak czystości!!! w górnej części lokalu. Dodatkowo wszystkie zapachy z kuchni przenoszą się na lokal, co wyraźnie czuć po wyjściu ponieważ odzież nasza przechodzi zapachem. Nie polecam jak mamy zaplanowane inne spotkanie.
Ogólnie nie polecam tego lokalu
Kompetencje personelu oceniam na 5 (w skali 0-5) składa się na to:
• Fachowa informacja
• Szczegółowy opis wykonywanych czynności przedstawiony w prosty sposób
• Liczne szkolenia
Zachowanie i wygląd oceniam na 5 (w skali 0-5), składa się na to:
• Profesjonalne podejście do pacjenta,
• Wysoka kultura osobista,
• Otwartość do pacjenta,
• Profesjonalne przygotowanie pacjenta tzw. zestresowanego
Ofertę oceniam na 3 (w skali 0-5), ponieważ brak jest ogólnodostępnej oferty dla pacjenta, jedynie z rozmowy można dowiedzieć się o ofercie
Cena oceniam na 5 (w skali 0-5) naprawdę przystępne ceny
Asortyment (wypełnienia) oceniam na 5 (w skali 0-5), korzystam z usług od przeszło 3 lat i jeszcze nie wypadło mi żadne wypełnienie.
Organizacja i czas obsługi
Szybka usługa, czasami zdarza się że wizyty są przekładane co może trochę irytować, jednakże w sytuacjach awaryjnych zawsze byłem przyjęty.
Organizację i czas obsługi oceniam na 4 (w skali 0-5)
Wygląd miejsca obsługi
Gabinet zlokalizowany jest w domu jednorodzinnym, gabinet jest klimatyzowany, monitorowana poczekalnia, rentgen na miejscu. Łatwy dojazd niestety brak parkingu. Troszkę surowe wyposażenie (meble)Mały minus za to że zdarza się sprzątanie przy pacjencie, co można odebrać też za plus w końcu pacjent ma namacalny dowód odnośnie przestrzeganej czystości.
Biorąc pod uwagę powyższe polecam usługi oferowane przez Gabinet Stomatologiczny Joanna Stańczak-Heronimek przede wszystkim na bardzo przystępną cenę.
Wizyta dotyczyła ekstrakcji zęba
Miejsce/wyposażenie
Łatwy dojazd, duży parking
Przede wszystkich lokal w całości klimatyzowany. Lokal wykonany bardzo nowocześnie, przede wszystkim dla wszystkich zestresowanych wygodne pomieszczenie (poczekalnia) wyposażone w TV, dystrybutor wody, wygodne siedzenia. Gabinet wykonany surowo z pełną klimatyzacją możliwość sterowania na pacjenta!!! Nie jestem znawcą w tej dziedzinie ale sprzęt używany, wydaję się być bardzo dobrej klasy.
Największym atutem tej przychodni tj to że posiadają szeroką gamę oferowanych usług.
Ponadto posiadają system bezbolesnego znieczulenia, kontrolowanym komputerowo "The Wand” jako jedyni w okolicy Wyszkowa co było głównym powodem mojego wyboru.
Personel
Zachowany pełen profesjonalizm na co się składa:
• uprzejmość
• przygotowanie pacjenta,
• rozmowa wstępna,
• poinformowanie pacjenta o wszystkich możliwych problemach – oczywiście zawsze można podziękować za dokładny opis,
Wykonanie usługi
Bardzo szybko przeprowadzona usługa, bezboleśnie, opieka po usłudze, miła atmosfera (muzyka w tle w moim przypadku nie była to muzyka relaksacyjna.
Cena/jakość
Jakość usługi oceniam bardzo wysoko na 5 (w skali 0-5)
Cena oczywiście mogłaby być niższa ale oceniam na 4 (w skali 0-5)
Podsumowując powyższe bardzo polecam usługi oferowane przez firmę SMILELASER wszystkim tym którzy mają duży strach przed dentystą.
Krótki czas przygotowania,
Jedzenie smaczne (zamówienie ZESTAW SHOARMA ZŁOCISTA) w bardzo przystępnej cenie.
Wystrój jak dla mnie tandetny ale to tylko własne odczucia (sieciówka).
Obsługa: na dobrym poziomie oczywiście bez pytań "czy smakowało panu" ale nie ma co narzekać w końcu to restauracja w stylu fast food o podwyższonym standardzie. W ocenie końcowej nie biorę pod uwagę wyglądu!
Ostatni raz byłem w gospodzie jakieś pół roku temu, jedzenie było wyśmienite.
Brak potwierdzonej wcześniej rezerwacji.
Brak przypisanego jednego kelnera do stolika.
Jedzenie odgrzewane (zamówiona została golonka)
Chaos na koniec związany z płatnością kartą płatniczą.
Wystrój wnętrza rekompensuje lekko mówiąc niedogodności związane z jakością jedzenia oraz obsługą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.