Wybrałam się z partnerem, aby sprawdzić możliwość zakupu leasingowanego samochodu. Po wejściu i paru minutach rozglądania się po salonie, nikt nie zwrócił na nas uwagi. Jeden pracownik obsługiwał innego klienta, drugi siedział przy komputerze. Zapytaliśmy, czy jest możliwość zakupu Chevroleta - pracownik oderwał się na chwilę od monitora (wyraźnie niezadowolony), poczęstował nas lakoniczną odpowiedzią (Chevrolet wycofał się z polskiego rynku, w salonie oferowano natomiast wiele modeli Opla). Pracownik nie rozwinął tematu, nie zapytał o nasze preferencje; krótko mówiąc nie wykazał żadnej inicjatywy sprzedażowej.
Moje zakupy w sklepie Kodak oceniam bardzo dobrze, obsługa byłą rzetelna, kompetentna i miła; choć na uwagę pani musiałam chwile czekać. Załatwienie spawy trwało 15 minut, co uważam za dobry czas jak na wywołanie zdjęcia. Sklep był bardzo ładny, informacje o cenach i produktach były przejrzyste oraz zauważalne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.