Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana przez personel ani też zapytana, czy czegoś nie potrzebuję. W sklepie było mnóstwo klientów, ekspozycja w złym stanie, ubrania były pomieszane, nieposkładane oraz nie znajdowały się na wieszakach. Po przestąpieniu progu przymierzalni moje ubrania nie zostały przeliczone przez pracownika, jednak wskazał mi on wolną przymierzalnię. Kolejka do kasy była długa, czekanie zajęło około 10 minut. Kasjerki były miłe i uśmiechnięte, jednak plotkowały między sobą.
Od razu po przekroczeniu progu pizzerii podeszła do nas kelnerka i zapytała, jaki stolik nas interesuje, po czym pozwoliła nam go wybrać oraz podała menu. Po około 5 minut podeszła druga kelnerka i przyjęła zamówienie. Posiłki otrzymaliśmy po około 15 minutach. Posiłek był dobry i czułam się po nim syta. Po skonsumowaniu posiłku kelnerka zapytała, czy nam smakowało i czy może jeszcze w inny sposób pomóc, będąc przy tym miłą. Lokal opuściliśmy zadowoleni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.