Zadzwoniłam na infolinię Alior Banku, gdyż chciałam wziąć kredyt. Pani udzielająca mi informacji przez telefon była bardzo miła, uprzejma i chętna do pomocy, udzieliła mi wszystkich niezbędnych informacji, więc zadowolona udałam się do siedziby tego banku aby dopełnić formalności, jednak to pojawił się problem, okazało się, że podczas rozmowy telefonicznej przedstawicielka banku wprowadziła mnie w błąd, informacje, które mi podała okazały się zupełnie nieprawdziwe, poinformowała mnie o usługach, których w rzeczywistości ten bank nie świadczy.
Byłam na zakupach w hipermarkecie TESCO i przez długi czas już tam nie pójdę. Ceny na regałach znacznie różniły się od tych jakie musiałam zapłacić przy kasie, a kiedy poprosiłam o pomoc pracownicę sklepu ta stwierdziła że nie ma czasu a jeśli coś mi nie pasuje to żebym nie kupowała. Poza tym mimo długich kolejek były otwarte tylko 2 kasy + kasy samoobsługowe. o kasjerki były okropnie powolne. Jedyny plus to kasy samoobsługowe które znacznie ułatwiają życie również personel nadzorujący kasy samoobsługowe był życzliwy, uśmiechnięty i chętny do pomocy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.