Rozmowa z konsultantem dotyczyła ubezpieczenia komunikacyjnego.
Moim rozmówcą był mężczyzna, który przywitał mnie z entuzjazmem dając do zrozumienia, że znajdzie dla mnie ubezpieczenie. Ton głosu ciepły, przyjazny ale bez poufałości. Zadawał pytania otwarte, proponował rozwiązania, podkreślał korzyści wynikające z konkretnej opcji ubezpieczenia. Sprawiał wrażenie osoby kompetentnej, aktywnie słuchającej swojego rozmówcy. Po przedstawieniu oferty próbował finalizować kontrakt, w momencie moich wątpliwości grzecznie poprosił o adres email w celu przesłania oferty na piśmie. Na koniec rozmowy podsumował ewentualne uzgodnienia dotyczące mojego ubezpieczenia a poi potwierdzeniu przeze mnie, pożegnał się miło dziękując za rozmowę.
Na minus, zaliczam lekką wadę wymowy konsultanta. Odniosłem wrażenie, że mój rozmówca nie zna oferty ubezpieczeniowej firm konkurencyjnych.
Oferta ubezpieczenia mało konkurencyjna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.