Opinie użytkownika (1)

Miejce - stoisko...
Miejce - stoisko mięsne; problem - błąd systemu komputerowego, informującego o cenach produktów; sytuacja: zamierzałem zakupić mięso mielon,e pracownik działu, wykonujący prace na miejscu poinformował mnie o awarii systemu i poprosił o powrót do sekcji za ok. 20 minut, gdy sytuacja wróci do normy - w tym momencie kod kreskowy podaje cenę produktu znacznie wyższą od faktycznej. Grzecznie udałem się w inne rejony sklepu. Po ok. 20 minutach, pytając uprzednio, czy mamy już na produktach właściwy kod, towar, który zamierzałem kupić umieściłem w koszyku. Przy kasie kasjerka poinformowała mnie ponownie o problemie, ja ją, że to już są nowe ceny a kasa nas oboje, że nowe ceny są nadal wyższe, niż powinny. Podsumowanie: Straciłem 20 minut i nadal nie mogłem kupić towaru jaki zamierzałem, po pewnych pracach informatycznych towar wprowadzono na sklep, bez kontroli co do prawidłowości naliczania cen. Obsługa sklepu nie miała dostatecznej informacji, na jakim etapie jest awaria - pracownik działu mięsnego słyszał, że została usunięta. Kasjerka wiedziała tylko o podstawowym problemie.

Robert_36

01.09.2008

Carrefour

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi