Jakość torów bardzo niska. Co chwila podajnik sie zacina. Komputer źle napicza punkty, kula blokuje sie w podajniku. To wszystko sprawia, że zamiast 3 gier na godzine można rozegrać tylko 1. Strata klijenta, który płaci za godzine ,a nie za ilość rozegranych gier. Personel (barmanka-serwisantka toru) z początku starała sie naprawiać usterki później tylko wzruszała ramionami. Za powstałe problemy nie usłyszeliśmy nawet przeprosin nie mówiąc tu o jakiejkolwiek rekompensacie. Podobne problemy mieli gracze z kolejnych 2 z 4 torów. Skonczylo sie na 1 godzinie z 2 zarezerwowanych i zmianie kręgielni.
Seans 3D rozpoczął się z 10 min opóźnieniem. Podczas filmu zanikał dźwięk, czasami nawet na kilka minut. Obsługa kina nie zrobiła z tym nic, nie poczuła się nawet do jakiś przeprosin. Poza tym wszystko ok.
Hotelik na pierwszy rzut oka nie zachwyca, 2 gwiazdki, troszeczkę podniszczony. Pokoje (w moim przypadku 1 osobowy) z tv i łazienką, raczej ciasne. Prysznice wyjątkowo osobliwe, brak kabin(?!), chlapie się wodą po całej łazience. Jednak obsługa nadrabia za wszystko. Bardzo miłe panie w recepcji. Śniadania i ich podawanie też bardzo mile mnie zaskoczyły.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.