Opinie użytkownika (1)

ORSAY traktuje swoich...
ORSAY traktuje swoich bardzo dobrych Klientów jak najgorsze zło, mam kartę klienta ORSAY i dostałam bon na 20zł za zrobienie dużych zakupów, kupiła tunikę, w domu zauważyłam że wzięłam zły rozmiar przymierzałam S i M, poszłam do sklepu aby wymienili na rozmiar M wyśmiali mnie powiedzieli że to mój problem bo płaciłam bonem który odnich otrzymałam i oni zwrotów nie przyjmują jak płaci się bonem. Rozumiem ale ja nie chciałam zwrotu ani wymiany na inny tylko przez pomyłkę ja albo Pani w kasie włożyła S zamiast M i chciałam tylko wymienić na większy rozmiar, do sklepu wróciłam po ok 1 godzinie od zakupu jak tylko zauważyłam pomyłkę. Panie z obsługi mnie wyśmiały stwierdziły że nie jestem pierwszą której to się zdarzyło i że już kiedyś w podobnej sprawie dzwoniły do centrali swojej firmy i odpowiedzieli im że to jest problem Klienta że powinien bardziej uważać co bierze. Dotychczas robiłam tam często zakupy byłam zadowolona ale po takim potraktowaniu (ekspedientki z wielką satysfakcją pokazały kto jest górą i poczułam się jak śmieć, były bardzo niemiłe i wyśmiały mnie) moja noga nigdy już w sieci tych sklepów nie stanie i będę odradzała zakupy w tej sieci wszystkim znajomym. Ciekawa jestem ile pieniędzy kosztuje ORSAY pozyskanie dobrego Klienta przecież karta Klienta i bony które daje swoim dobrym Klientom którzy zrobili u nich większe zakupy to napewno kosztuje, a potem w taki sposób jak w/w pozbywają się Klientów. Skoro nie byłam pierwsza i firma w taki sposób traktuje Klienta to który z nich jeszcze wróci do tego sklepu ilu znajomych tych źle potraktowanych Klientów ominie ten sklep na to pytanie powinny odpowiedzieć sobie właściciele tej sieci. A zachowanie personelu SUPER - to oni tu są SZEFAMI a ty Kliencie jesteś malutkim robaczkiem który niema co szukać w ORSEY-u i jak się nie patrzy gdzie się kupuje to twoja wina.

Reniferek

06.03.2011

Orsay

Placówka

Gliwice, Lipowa 1

Nie zgadzam się (6)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi