Dobrze. Dwie skrajne oceny. Bardzo pozytywna dla konsultanta telefonicznego - pełny profesjonalizm i zaangażowanie oraz rozczarowanie obsługą w salinie gdzie sprzedawca na "siłe" oferował internet i routerem czym nie byłam zainteresowana. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Super. Sprzedawca przedstawił mi ofertę po zaznajomieniu się z moimi oczekiwaniami i nie nakłaniał mnie do zakupu produktów nie dostosowanego do moich potrzeb. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Konsultant skontaktował się w uzgodnionym dniu i pomiędzy uzgodnionymi godzinami. Po przedstawieniu oczekiwań dostosował ofertę do potrzeb. Bardzo szczegółowo omówił i przestawił poszczególne punkty umowy. Krótko i profesjonalnie przedstawiał plusy i minusy wybieranych opcji.Podał informacje w jaki sposób można się z nim skontaktować w razie pytań.
Obsługa na kasie skoncentrowana na sprawnej obsłudze klienta, sprawnie "kasuje" towar, udziela zwięzłych ale wyczerpujących odpowiedz na zadane pytania. Oferuje produkty w promocji znajdujące się przy kasie, Bez przypominania wydaje znaczki promocyjne. Podczas stania w kolejce dwukrotnie inni pracownicy przeszkadzali w sprawnej obsłudze klientów przez kasjerkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.