Opinie użytkownika (3)

Wprawdzie jakoś obsługi...
Wprawdzie jakoś obsługi oceniłam na OK, ponieważ nie widziałam przeciwwskazań w zachowaniu sprzedawców. Niestety należy podkreślić, iz w obrębie klientów nie było żadnej osoby, do której można się udać w celu poproszenia o radę bądź zadania ewentualnych pytań. Sprzedawczynie obsługiwały klientów w sposób szybki, ale dokładny (sprawdzając towar, licząc go itp)

Renata_549

15.03.2014

Kaufland

Placówka

Siedlce, Sokołowska 113

Nie zgadzam się (0)
29.01.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Legnicy. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team
Jakość obsługi personelu...
Jakość obsługi personelu zatrudnionego w Piotr i Paweł uważam za wysoką. Panie w sposób przyjemny obsługiwały klientów, podczas kasowania towaru nawiązywały temat oraz kiedy poprosiłam jedną z Pań na dziale garmażeryjnym, aby skroiła mi cieńsze plastry sera zrobiła to bezproblemowo. Nie dałam maksymalnej oceny, ponieważ nie podoba mi się to, że nie jest otwarta piekarnia, znaczy praktycznie zawsze nie mogę zastać w niej pracownika i specjalnie musze prosić, aby ktoś tam podszedł.

Renata_549

15.03.2014

Piotr i Paweł

Placówka

Legnica, NMP 9

Nie zgadzam się (0)
Jeśli miałabym się...
Jeśli miałabym się skupić wyłącznie na jakości obsługi, to niestety kasjerki nie były przyjemne w obsłudze, nie zapytały o to czy zbieram punkty, musiałam niestety się sama o to zapytać. Panie albo były zmęczone, albo po prostu nie lubią tego co robią. Jeśli chodzi o organizację tegoż sklepu, niestety panował tam bałagan, nikt z pracujących osób nie interesowała się brakiem towaru na półkach, nieadekwatnością cen oraz rozlanym towarem na posadzkę. Myślę, że personel sklepu powinien zostać jeszcze raz przeszkolony z zakresu obsługi klienta odraz organizacji pracy w sklepie. Ponadto pytając jedną z Pań o towar nie potrafiła odpowiedzieć mi na pytanie, która z cen dotyczy towaru co bardzo mnie zdziwiło

Renata_549

14.03.2014

Tesco

Placówka

Legnica, Najświętszej Marii Panny 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi