Personel apteki jest dobrze zorientowany które leki posiada dostępne w sprzedaży, a które trzeba zamawiać. Przed potwierdzeniem terminu realizacji, Pani sprawdziła telefonicznie czy lek jest dostępny.Apteka w godzinach popołudniowych miała duże obłożenie klientów. Obsługa odbywała się na wszystkich stanowiskach. W takiej sytuacji mimo, iż trzeba zaczekać w kolejce klient ma poczucie, że jest to uzasadnione. Personel w tym czasie był skupiony wyłącznie na sprawnej obsłudze klientów. Przygotowane oferty promocyjne są widoczne dla klienta oraz dodatkowo personel wspiera w subtelny sposób decyzje klienta, co do zakupu produktów promocyjnych, wykazując się przy tym wiedzą na temat tego produktu. Sala sprzedaży jest przestronna i czysta, podobnie jak część zaplecza widoczna z punktu obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.