Kasjerka,która przyszła na zastępstwo była bardzo nieuprzejma.mówiła podniesionym głosem,traktowała mnie jak natręta.Ponadto przy klientach je posiłek mimo,że jest wydzielona przerwa,która jest zapisana i przyklejona do okienka.Wewnątrz pomieszczenia panował nieład.Ta sama pani była w innym punkcie kasowym i stosunek tej pani do klienta również był niemiły.Ogólnie bank ma bardzo korzystne oferty dla klientów,część osób pracujących jest uprzejma ,charakteryzuje się profesjonalnym podejściem do klienta,niestety nie wszystkie panie.Nie podoba mi się częsta fluktuacja pracowników wobec tego trudno mówić o profesjonalizmie. Tylko stali pracownicy wykazują cechy ,które zachęcają do korzystania z usług.Centrala banku sprawia dobre wrażenie pod względem estetyki i wyposażenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.