Opinie użytkownika (2)

Kompetencje pracowników i...
Kompetencje pracowników i zachowanie personelu profesjonalne przy tankowaniu pracownik zawsze pomaga jeśli jest taka konieczność, bardzo szybki czas obsługi z pełną kulturą przywitania i pożegnania klienta, zaproponowanie zawsze produktów promocyjnych,duży wybór asortymentu spożywczego jak i samochodowego czystość zachowana w toaletach uzupełniony dozownik mydła, ręcznik i papier toaletowy, czystość na stacji bardzo dobra.

Rafal_37

13.11.2015

LOTOS

Placówka

Będzin, Czeladzka 23

Nie zgadzam się (0)
Personel nie zawsze...
Personel nie zawsze potrafi dokładnie sprecyzować miejsca danego szukanego towaru, zachowanie niektórych pracowników zwłaszcza na dziale alkoholi i ciast jest często opryskliwe, koszulki Pań na tym dziale są wymięte i brudne od wycierania rąk w nie po krojeniu ciasta, czas oczekiwania w kolejkach jest bardzo długi dość często otwarta tylko jedna kasa, prosząc Panią o zadzwonienie po drugą kasę często prośby są ignorowane.Oferta produktów spożywczych, wędlin , kosmetyków i chemii duża. Wygląd i ustawienie towaru na półkach oraz ceny widoczne, porządek utrzymany w dość staranny sposób.

Rafal_37

13.11.2015

Mila

Placówka

Będzin, Piłsudskiego 95

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi