Postanowiłem zrobić zakupy w Polo Markecie już na wejściu przeraziła mnie tylko jedna czynna kasa , kolejka była niesamowita. Z przyzwyczajenia większość towarów sprawdzałem czytnikiem kodów kreskowych by upewnić się czy cena podana na półce jest taka jak należy. Niestety dwa razy się rozczarowałem. Personel powinien dbać o porządek na półkach i o to by ceny podane na etykietach półkowych były zgodne z towarem ,który się na nich znajduje. Główne zastrzeżenia można mieć co do działu z wędlinami. Trzeba bardzo długo czekać by zostać obsłużonym. Jedna z ekspedientek pracująca w tym dziale bardzo przesadziła z makijażem uważam, że jest to nie odpowiednie w takim miejscu pracy.
Po wizycie u okulisty postanowiłem rozejrzeć się za jakimś salonem optycznym, w którym mógłbym zorientować się jak cenowo wyglądało by zamówienie okularów .Będąc w swoim rodzinnym mieście wybrałem się do jednego z tamtejszych salonów optycznych.Obsługa na bardzo dobrym poziomie. Kultura osobista ekspedientki wzorowa potrafi doradzić nawet bardzo wybrednemu klientowi nie pokazując po sobie ,że drażni ją jego zachowanie. Ubiór ekspedientki odpowiedni , nie zbyt wyzywający oraz elegancki. Bogata oferta oprawek w każdym przedziale cenowym , każdy może znaleźć coś dla siebie zarówno klient dla którego liczy się" każdy grosz" jak i klienci z większymi wymaganiami. Co do wyglądu i estetyki salonu optycznego nie można mieć dużych zastrzeżeń jedynym minusem był dość nieprzyjemny zapach prawdopodobnie wydobywający się z zaplecza sanitarnego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.