Starsza pani, która stała przede mną w kolejce do kasy, omyłkowo zabrała gazetę z dodatkiem zamiast bez. Pani kasjerka, nie wiadomo w ogóle skąd przypuszczając, że klientka nie che dodatku, zapytała grzecznie, którą opcję sobie Pani życzy. Usłyszawszy odp., z uśmiechem na twarzy poszła wymienić gazetę na egzemplarz bez dodatku, przy czym uprzejmie i bardzo dokładnie wyjaśniła klientce na co należy patrzeć i jak rozpoznać czy dany produkt zawiera dodatek czy też nie. Wszystko bardzo sprawnie i profesjonalnie a przede wszystkim z zaangażowaniem i radością.
W pizzy, którą jadłem z moją dziewczyną, znalazły się dwa małe kawałki plastikowego widelczyka. Kiedy zgłosiłem problem kelnerce, podeszła i bez zawahania oraz jakiegokolwiek skrępowania wzięła jeden z tych kawałków palcami z talerza z naszą pizzą. Zachowanie karygodne i obrzydliwe!! Po rozmowie z kierowniczką oraz kucharzami, ta sama kelnerka wróciła i powiedziała, że nic nie może nam na to poradzić. Poprosiłem o rozmowę z kierowniczką. Zachowanie z kolei tejże Pani było jeszcze gorsze. Wydawało mi się, że osoba na stanowisku kierowniczym powinna ze sobą reprezentować wysoki poziom kultury osobistej, posiadać chociaż minimalną wiedzę z zakresu rozwiązywania konfliktów oraz być nastawiona na klienta. Nic bardziej mylnego!! Już sama mina na początku rozmowy wskazywała, że wcale nie ma ochoty z nami rozmawiać a wściekłości, że dzień w pracy nie minie jednak bezproblemowo nawet nie próbowała ukryć. Rozmowa tylko potwierdziła przypuszczenia, że ta osoba jest dalece nieodpowiednia na stanowisko kierownicze. Jasno sugerowała, że sami wrzuciliśmy sobie kawałki widelczyka do jedzenie!! Zero skruchy, zrozumienia i jakiegokolwiek chociaż gestu w naszą stronę; nawet słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. Takie podejście personelu jest niedopuszczalne!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.