Chciałem zapłacić za ubezpieczenie OC samochodu, którego właścicelem jest mój rodzić. Musiałem to zrobić 17.09, ponieważ 18.09 kończyło mi się ubezpiecznie. Ponadto pracuję do 17, a zwolnić się nie mogłem. Sprawa była bardzo pilna i ważna, zatem moja ocena nie mogła być neutralna. Jest bardzo dobra, A złożyło się na to:
1. Łatwy kontakt telefoniczny z oddziałem i precyzyjna informacja, że będę mógł ubezpieczyć czyjeś auto mając dowód rejestracyjny, jednak nie mogę tego zrobić on-line.
2. Oddział czynny do 19, czyli zdążyłem po pracy
3. Bardzo dobra lokalizacja - samo centrum Warszawy, blisko mojej pracy
4. Nie było kolejki, przede mną stała tylko jedna pani
5. Poczęstowałem się wodą mineralną, która jest ogólnie dostępna dla klientów
6. Obsłużony zostałem w ok.5-7 minut (pewnie dałoby się szybciej)
7. Mając na uwadze, że swoje opinie przedstawię Państwu, poprosiłem o przestawienie innych ofert.
8.Rzeczowa informacja o NW oraz o OC, gdybym to ja był właścicielem samochodu, przedstawienie kryteriów zniżek, rada, by rodzić mnie dodał jako właścicela, abym zyskiwał zniżki (wynikło z rozmowy) wraz z informacją, jakie podanie w urzędzie należy złożyć
Niedawno byłem w oddziale Expandera i przyznaje, że tam wygląd placówki oraz zachowanie doradców (choć nieco sztuczne) było na wyższym poziomie. Mimo to, nie mam żadnych zastrzeżeń i jestem w pełni usatysfakcjonowany z obsługi. Podobało mi się też, że pracownik nie próbował mi nic sprzedać dodatkowo (jedynie poinformował o ubezpieczeniu NW), jednak z perspektywy przełożonych odczucia mogą być inne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.