W Salonie Firmowym Orange Polska zostałem zauważony tuż po wejściu i poproszony o wskazanie tematu rozmowy z doradcą. Charakter mojej sprawy wymagał kilkunastominutowego oczekiwania w kolejce. Salon był czysty i zadbany. Sprzęt, akcesoria, materiały reklamowe były skrupulatnie poukładane. Dało się zauważyć nieporządek na biurku jednego z pracowników. Podczas obsługi doradca wykazał się wiedzą i umiejętnościami zgodnymi z moimi oczekiwaniami. Wyjaśnił skutki realizacji mojego zlecenia oraz zaproponował alternatywne rozwiązanie. Na koniec doradca zaproponował sprzedaż usług dodatkowych. Po dwukrotnej odmowie Doradca w sympatyczny sposób podziękował i się pożegnał.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.