Obserwacja dotyczy sklepu firmowego Nike w centrum handlowym Plaza. Dokonałem zakupu butów sportowych. Od razu na wejściu personel przywitał mnie (Dzień Dobry), po wybraniu konkretnego modelu musiałem chwilę po sklepie poszukać osoby która mogłaby pomóc mi w doborze rozmiaru. Po oczekiwaniu około 3 minut, otrzymałem 3 rozmiary do przymiarki. Pani z obsługi cały czas nadzorowała moje przymiarki. Po wyborze rozmiaru zapytała czy nie chcę przymierzyć drugiego czy też dobrać może jeszcze skarpetek. Potem udałem się razem z Panią z obsługi do kasy i zapłaciłem kartą za zakup i zostałem poinformowany o dwu letniej gwarancji. Podziękowałem i pożegnałem się z obsługą. Wrażenia jak najbardziej pozytywne, poza tym iż musiałem chwilę poszukać personelu po sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.