Otoczenie Restauracji czyste, bez większych śladów użytkowania.Witryna Restauracji / Szyby : Z widocznymi zabrudzeniame i, śladami, zaciekami. Logo " JACK's " znajdujące się na szybie restauracji.Strefa wejścia : Przed wejściem i w środku bez zaburzeń, nie widać śladów obuwia, stoły czyste, umyte, bez śladów użytkowania. Lada przy barze bez smug, zabrudzeń po posiłkach i napojach .Swobodny dostęp do stolików i baru. PRACOWNICY :2 obsługujące kelnerki,ubrane w firmowe koszule w kratę z logo " JACK's " nad lewą kieszenią koszuli. Wygląd schludny i estetyczny. Jakość obsługi : Kelnerka oraz właściciel lokalu będący za barem nawiązali kontakt wzrokowy i powitali mnie słowami " Dzień Dobry " Obsługa miła, uśmiechnięta, życzliwa. Czas podania podkładek : ok. 2 minut. Złożenie zamówienia - zwroty używane przez kelnerkę: "Dzień Dobry , czy mogę przyjąć zamówienie ? "" Dziękuję " zamówienie : Piwo butelkowe " WARKA STRONG 0,5 L " Realizacja zamówienia : ok. 2 minuty.Kelnerka nie wlała piwa butelkowego do szklanki, klient zmuszony jest to zrobić sam.Wystrój : Stylizowany na bar amerykański, nad barem logo " JACK's " Dwa telewizory LCD na dwóch przeciwnych ścianach sali.Na ścianach plakaty filmów nagrywanych przez amerykańskie wytwórnie, amerykańskie rejestracje pojazdów, okładki plakatów Marvell , flaga stanów zjednoczonych . Na stołach solniczki , pieprzniczki.Ilość klientów podczas audytu : 9 stołów / 19 klientów.Po ostawieniu pustej szklanki, kontakt wzrokowy z kelnerką, czas reakcji ok. 3 minut.Kelnerka życzliwie kontynuuje rozmowę zainicjowaną przez klient, uśmiecha się, bez oznak zażenowania, irytacji, niechęci czy innych negatywnych odczuć. Oprawa muzyczna : utwory nagrane w wytwórniach stanów zjednoczonych.Rachunek : Kontakt wzrokowy, następnie werbalny. Rozmowa z kelnerką : " czy mogę prosić o rachunek ? "" Oczywiście, proszę chwileczkę zaczekać " Czas oczekiwania: ok. 1 minuty.Wysokość rachunku : 12 zł, napiwek 3 zł. Po uregulowaniu należności kelnerka żegna mnie słowami " Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie ".Czas trwania : ok. 35 minut.
Przy wejściu do sklepu zauważyłem że jeden z pracowników poprawia witrynę, wszedłem do środka, żaden z pracowników nie przywitał mnie, udałem się do działu męskiego w celu przeglądania ciuchów typu spodnie dres sportowy. Po ok. 4 minutach, podszedł do mnie pracownik i zapytał się czy może mi pomóc w wyborze odpowiedniego dla mnie asortymentu lecz niestety tego asortymentu nie znał, zapytałem o jakość materiału na co odparł " tak między nami nie polecam Panu tych produktów, zwykła chińszczyzna " zniesmaczony zachowaniem pracownika podziękowałem i wyszedłem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.