Obsługujący zauważają klienta witając go "dzień dobry". Przy dziale z obuwiem podeszła pani obsługująca i zapytała czy może pomóc w wyborze. Podczas mierzenia obuwia cały czas towarzyszyła klientowi i udzielała porad, proponowała inne modele obuwia. Przyjazna, życzliwa atmosfera. Przy kasie proponowała zakup dodatkowy. Szybko, sprawnie.Na wieszakach z klapkami męskimi lekki chaos, różne modele na jednym wieszaku.
Pracownicy pomagają w odnalezieniu szukanego produktu. Raczej życzliwie nastawieni do klienta, choć zdarzają się prywatne "pogaduchy" pomiędzy pracownikami i niejednokrotnie żarciki z niezbyt wysokiej półki (także w stosunku do klientów). Przy stoisku z pieczywem brak kosza na jednorazowe rękawiczki, niejednokrotnie brak papierowych toreb na pieczywo. Często tylko jedna kasjerka przy kasie i długa kolejka. Kasjerki po dokonaniu transakcji żegnają klienta zwrotami grzecznościowymi typu, miłego dnia, dobrej nocy itp.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.