Po wejściu do sklepu, chwilę rozejrzałem się po półkach . Od razu ekspedientka zaproponowała mi pomoc, pomogła wybrać rozmiar i doradziła kolor. Była uprzejma i cierpliwa gdy ja prosiłem o inne spodnie lub fason. Po wybraniu konkretnych spodni i zapłaceniu dostałem zapakowany zakup.
Po wejściu do sklepu zauważyłem dwie panie ekspedientki rozmawiające ze sobą . Nie zwracały zbytniej uwagi na to co się dzieje na sklepie. Nikt nie zaproponował mi pomocy ani nawet nie zwrócił zbytniej uwagi. Panie obudziły się w momencie, gdy zapytałem o przymierzalnie. Później w miły sposób zostałem obsłużony przy kasie. Dostałem próbki Nivea Young Visage.
Przyjechałem do sklepu w celu zakupu lodówki i kuchenki gazowej . Po wybraniu towaru jaki mnie interesuje dosyć długo czekałem na kontakt ze sprzedawcą . Zapytałem o opinie na temat sprzętu i otrzymałem odpowiedź bardzo rzetelną i wyczerpującą . Wszystko było jasne i ściśle sprecyzowane . Po wyjaśnieniu wszystkich wątpliwości dokonałem zakupu obu sprzętów + żelazka zaproponowanego przez sprzedawce. Przykrą wiadomością było to że towar może mi być dostarczony dopiero za dwa dni i muszę zapłacić dosyć sporą sumę za transport , pomimo dosyć bliskiej odległości (około 32km).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.