Personel stacji pogodny, uśmiechnięty, wysoce komunikatywny, oferujący w sposób nienachalny wiele dodatków do zakupów, chętny do pomocy, nawet przy przygotowaniu kawy, wyczuwający nastrój klienta, szybka i sprawna obsługa. W sklepie odpowiednia temperatura, unosząca się świeżość, czystość stanowiska obsługi i całego obszaru sprzedaży. Produkty na półkach uporządkowane jasno i przejrzyście, zachęcające do zakupów. Ceny nie odbiegające od konkurencji, dobra jakość do ceny.
Ocenę jakości obsługi w/w sklepu, określam jako słabą. Pracownicy sklepu w nastroju bardzo odbiegającym od dobrego, podejrzliwi, niechętni do pomocy, wyraźnie poddenerwowani zadawanymi pytaniami, nieznający asortymentu. W sklepie panująca nieświeżość, brudna podłoga, nieład na wieszakach. Do kasy duża kolejka, obsługująca ją jedna osoba, reszta personelu snująca się po sklepie, unikająca obowiązków.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.