Jestem rzadkim gościem w węgrowskim markecie. Swoją ocenę zamieszczam podpierając się osobistymi oczekiwaniami oraz poziomem świadczonych usług przez konkurencję.Parking za mały. Problem wygodnego dotarcia z zakupami do samochodu.Wejście do sklepu charakteryzujące się małą przestrzenią wewnątrz budynku. Klienci odchodzący od kasy i wchodzący do sklepu mogą mieć problem z minięciem się. Dodatkowo sprawę utrudniają klienci baru typu: fast-food, który umieszczono obok ciągu komunikacyjnego klientów kierujących się w stronę bramek wejściowych.Brak automatycznego otwierania się metalowych bramek. Częsty stukot uderzanych wózków o bramki.Produkty ustawione na półkach z zachowaniem porządku i sensu oraz bezpieczeństwa (ze względu na małe dzieci).Obsługa miła, chętna do pomocy, nie narzucająca się. Brak wystarczającego personelu do obsługi odwiedzającej sklep ilości klientów.Ceny w markecie zdecydowanie wyższe niż te, w konkurencyjnych marketach.Rzadko kończąca się kolejka stoiska wędlin. Skrajnie nielogiczny i niewygodny sposób zarządzania działem ważenia, podania i sprzedaży ciasta. Personel działu wędlin świadczy pomoc osobom poszukującym ciast. Oznacza to zdenerwowanie wynikające z oczekiwania w kolejce do działu wędlin chcąc kupić wypiek.W sklepie brak widocznych informacji kierujących do wyjścia na wypadek awarii lub zagrożenia.Utrudniony dostęp do toalety. Zamknięta na klucz. W samej toalecie częsty brak środków czystości: mydła oraz papieru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.