Opinie użytkownika (2)

Zakupiłem nowy telefon...
Zakupiłem nowy telefon w Orange.pl Samsung Galaxy S Advance. Telefon przyszedł z uszkodzonym wyświetlaczem - świecąca dioda na środku. Zaniosłem do salonu Orange miał być wymieniony na nowy w ciągu 10 dni. Po kilku dniach otrzymuję tel z informacjami że Samsung może mi go naprawić ale nie wymieni na nowy. Tak wiec mam nowy telefon po poważnej naprawie

Piotr_1974

25.06.2013

Samsung

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Przez 3 dni...
Przez 3 dni próbowałem negocjować cenę, jako argumentu użyłem faktu iż wysłałem do serwisu Morele HDD i czekałem już 17 dni roboczych na odpowiedz. dało mi się wynegocjować satysfakcjonującą mnie cenę. Złożyłem zamówienie i zamówienie zostało anulowane bo nie ma tego w magazynie i nie wiadomo kiedy będzie. Dostałem maila z przeprosinami i że dostanę rabat na następne zamówienie. Poprosiłem o rabat na inny produkt otrzymałem informacje że i tak jest tani więc nie dostanę rabatu. Wydałem już u nich kilka tysięcy i chyba zakończę współpracę

Piotr_1974

25.06.2013

morele.net

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi