Zazwyczaj konieczność odwiedzenia dziekanatu wiąże się z koniecznością dopasowania się do określonych godzin przyjmowania studentów, jednak na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu - wydział NE pracownice dziekanatu służą pomocą także w innych godzinach. Dodatkowo obsługa dziekanatu jest kompetentna, miła i życzliwa. W praktyczny i pomocny sposób podpowiadają jak najkorzystniej rozwiązać wszystkie problemy i wątpliwości.
Obsługa bulwersująco niemiła. Brak jakichkolwiek kompetencji i znajomości przepisów. Chcąc złożyć wniosek o odszkodowanie miałem trudności z otrzymaniem potwierdzenia otrzymania go. Wejście do budynku bardzo trudne - kilka metrów przed wejściem gałąź drzewa na wysokości ok 1,5 m. Wychodząc z biura nie usłyszałem nawet odpowiedzi, pomimo iż pierwszy się pożegnałem. Pierwszy raz spotkałem się z taką obsługą biura.
Obsługa miła, jednak nie radząca sobie z formalnościami (pytania do innych osób z obsługi). Pokoje brudne, brak nowych ankiet do wypełnienia - na biurku w pokoju leżały tylko wypełnione ankiety. Za oknem głośny wentylator, który uniemożliwił otwarcie okna. Brak klimatyzacji oraz sejfu, który znajdował się w opisie pokoju w ofercie. Sprzątaczka wchodzi do pokoju, pomimo, że nie skończyła się jeszcze doba hotelowa (wcześnie rano).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.