W WYżEJ WYMIENIONYM DNIU DOKONAłEM ZAKUPU OBUWIA. EKSPEDJęTKA POMOGłA MI W DOBORZE ODPOWIEDNICH BUTóW NA ODPOWIEDNą OKAZJę. MIMO STARSZEGO WIEKU WłOżYłA DUżO TRUDU ABYM MóGł SIę ZDECYDOWAć NA ZAKUP OBUWIA. TOWAR DOBREJ JAKOśCI I ZA ROZSąDNą CENę
PO MOICH KOLEJNYCH ZAKUPACH MUSZę STWIERDZIć,żE W W/W SKLEPIE PANUJE WIELKI BAłAGAN. ARTYKUłY NIE POSIADAJą CEN A KLIENT MUSI SAM FATYGOWAć SIę JEśLI CHCE SIę DOWIEDZIEć ILE KOSZTUJE DANY ARTYKUł. JAK JUż Są CENY TO ALBO NIE NA TEN ARTYKUł ALBO NIE AKTUALNE. OBSłUGA SKLEPU TEż JEST NIEUCHWYTNA
Wchodząc do sklepu zostałem przywitany uśmiechem i powiedzeniem "dzień doby". Podeszła do mnie miła dziewczyna i zaproponowała swoją pomoc. Poprosiłem o buty, które mi się spodobały. Potrafiła ocenić nawet jak wyglądają na stopie i zachęcić do zamierzenia innego obuwia. Po wizycie w sklepie, po moim poprzednim wrażeniu, doznałem szoku - diametralna różnica obsługi - a sklep jeden od drugiego nie różnią się zbytnio cenowo.
Brak obsługi, klient nie był w ogóle zauważony, pracownik puntu nie zauważył w ogóle wchodzących klientów. Mała liczba personelu, istny supermarket - wchodzisz i sam się obsługujesz.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.