Udałem się do placówki PZU gzie jestem ubezpieczony w ramach zbiorowego ubezpieczenia przez pracodawcę,by złożyć zgłoszenie szkody-wypadku z uszczerbkiem na zdrowiu. Punkt obsługi klienta był zatłoczony stałem w kolejce do Pana siedzącego z biurkiem, który obsługiwał wszystkich bez jakiegokolwiek uśmiechu. Obsługa niemiła i mało pomocna. Mimo niemiłej obsługi po złożeniu wymaganych dokumentów moje roszczenia zostały uznane ,a pieniądze wpłacone na konto bardzo szybko.
Zakupy w salonie przebiegają w miłej atmosferze dzięki uprzejmości obsługi.Fachowe doradztwo ułatwia podjęcie decyzji. Wygląd sklepu i rozmieszczenie towaru oceniam pozytywnie. Pracownicy informują o zasadach użycia interesujących klienta sprzętów, sprawdzają poprawność działania zakupywanych sztuk i informują o warunkach gwarancji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.