Kontakt w sprawie przedluzenia umowy na 2 numery komorkowe oraz Internet mobilny. Po przedstawieniu propozycji przez pracownika, ktora nie wiazala sie dla mnie z zadnymi korzysciami - brak zmniejszenia kwoty rachunku, brak dodatkowych uslug, pakietow, nawet zmniejszenie ilosci danych w usludze internetu mobilnego, brak ze strony pracownika walki z obiekcjami, wysluchal, stwierdzil ze on nie jest w stanie nic zaproponowac i w takim razie on dziekuje za rozmowe. Brak stopniowania propozycji, walki z obiekcjami czy uwypuklenie atutow propozycji.
Dzwoniłem do biura obslugi klienta w sprawie uzyskania informacji o ktorej moge sie spodziewac dostawy do mojego lokalu. Dowiedzialem sie ze jest awaria i nie mozna okreslic godzin dostawy, jedyne co wiadomo to ze kierowca nie wyjechal z hali i dostawa nie bedzie zawierac ok 2/3 towarow. Zero propozycji rozwiazania i pomocy, jedyne wytlumaczenie to ze awaria to nie nasza wina i nie moze pomoc. Co prawda Pani starala sie byc miła, jednak nie spelnila moich oczekiwan, czyli wspolnego znalezienia jakiegos rozwiazania problemu
Wizyta osobista w celu zakupu routera. Przy wejsciu przywitanie od pracownika, poczatkowo nikt do mnie nie podchodzil, ale tez tylko spacerowalem i rozgladalem sie. Poprosilem pracownika o pomoc i podpowiedz. Podstawowa wiedze pracownik mial, byl bardzo mily i pomocny. Potrzebowal sie posilkowac opisem sprzetu zeby odpowiedziec na bardziej szczegolowe pytania. Dobral mi sprzet w dobrej proporcji ceny do jakosci.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.