Pomijając cenę paliw na którą stacje nie mają specjalnego wpływu, nie podoba mi się na stacji to że traci się strasznie dużo czasu na uregulowanie płatności za zakupione paliwo. Wydaje mi się organizacja pracy jest zła. Właściciel mógłby się bardziej postarać i zatrudniać bardziej kompetentnych pracowników, i po drugie zwiększyć zatrudnienie. Jedna osoba kasuje, a druga obsługuje klientów, to powoduje że w kolejce do kasy można stracić nawet 15 min.
Został tam zakupiony, a następnie serwisowany mój samochód. Ostania wizyta polegała na naprawie gwarancyjnej.
Sam jestem mechanikiem i w moja ocena może być surowa, ale osoby pracujące w dziale serwisowym w moim przekonaniu powinny posiadać większą wiedzę z zakresu budowy poszczególnych podzespołów pojazdu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.