Bardzo dobra i fachowa obsługa, brakujące leki zamówiono przy mnie w hurtowni i są do odbioru jutro. Ponadto podanie zasad przechowywania leków i ich brania (przed czy po posiłku). Całkowite zainteresowanie klientem bez zbednych rozmów z innymi pracownikami podczas obsługi.
Infolinia- pracuje przy likwidacji szkód komunikacyjnych i dla klienta z którym mamy podpissaną umowę czesto zgłaszam szkody na infolinii PZU. Jest to bardzo zróżnicowany temat - zależy od konsultanta - ale zawsze musze sprawdzać co konsultant zapisuje ponieważ przyjeżdżający później Rzeczoznawca ma często inne dane dotyczace szkody niż te które zostały podane, co wiąże się z koniecznościa pisania wyjaśnień. Dodatkowo należy zwracać szczególną uwage na terminy oględzin i ich miejsce zgłoszenia, bo w innym przypadku klient może sie ich nie doczekać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.