Opinie użytkownika (8)

Profesjonalna i kompetentna...
Profesjonalna i kompetentna obsługa i wysoki poziom dbałości o satysfakcję klienta.

Paweł_48

20.01.2016

Eltrox

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 14

Nie zgadzam się (0)
W dniu 29...
W dniu 29 marca 2010 roku zgłosiłem w salonie APART usterkę zakupionego w dniu 5 stycznia 2010r. zegarka ręcznego. Zegarek ten 3 dni wcześniej wyjąłem z pudełka i jak się okazało przestał w okresie od dnia zakupu do 26 marca działać. Zwróciłem się więc do salonu celem dokonania naprawy w ramach gwarancji. W dniu dzisiejszym próbowałem zasięgnąć informacji co do stanu naprawy i doznałem szokującego rozczarowania. Otóż pracownik serwisu firmy APART poinformował mnie, iż mój zegarek NADAL znajduje się w salonie w którym dokonałem zgłoszenia usterki. Trudno mieć pretensje do serwisanta, który nie dostał uszkodzonego towaru do naprawy więc pofatygowałem się w drodze do domu do salonu w którym dokonywałem zarówno zakupu jak i zgłoszenia rzeczonej usterki. Wchodząc niestety przerwałem pracownikowi (mężczyźnie) rozmowę towarzyską i konsumpcję jabłka, ale życząc smacznego poprosiłem o zweryfikowanie stanu naprawy mojego zegarka. Pan zaczął wykonywać nerwowe ruchy po sprawdzeniu zawartości kilku szuflad stwierdził, że zegarek jest jeszcze pewnie w serwisie w Poznaniu i ktoś na pewno skontaktuje się ze mną w tej kwestii. Kiedy poinformowałem tego Pana, iż właśnie zakończyłem rozmowę telefoniczną z serwisem i uzyskałem informację, iż mój zegarek nawet nie opuścił salonu w którym toczyła się ta rozmowa, Pan nie zrażony niczym poinformował mnie, że w takim razie leży zapakowany na zapleczu. Przyznam że w tym momencie moja irytacja sięgnęła zenitu. Nic nie jest w stanie usprawiedliwić takiej opieszałości w postępowaniu reklamacyjnym (11 dni bez jakichkolwiek czynności zmierzających do usunięcia usterki). Pracownik nie zrażony niczym poinformował mnie, iż firma ma 14 dni od daty zgłoszenia na ustosunkowanie się do reklamacji a nie na usunięcie usterki, zastanawiam się jak ma się do tego zapis umieszczony na zgłoszeniu reklamacyjnym mówiący o tym, że "Sprzedawca DOŁOŻY WSZELKICH STARAŃ, aby zrealizować reklamację w najszybszym możliwym terminie". Dodam jeszcze gwoli ścisłości, że to nie jest mój pierwszy zakup w salonach firmy APART i że jestem posiadaczem Platinum Card w ramach programu lojalnościowego tejże firmy tak więc potrafię sobie w jakiś sposób wyrobić opinię na temat systemu pracy w korelacji z chęciami ze strony pracowników.

Paweł_48

09.04.2010

Apart

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (23)
Obsługa jak zwykle...
Obsługa jak zwykle uśmiechnięta, kompetentna i skierowana na zaspokojenie potrzeb klienta.

Paweł_48

16.03.2009

Taranko

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (24)
Coraz częściej odwiedzam...
Coraz częściej odwiedzam placówkę MultiBanku w Toruniu. Dzieje się tak za sprawą lawinowego rozwoju mojego biznesu. Jednak jakim miłym zaskoczeniem jest fakt jeśli wchodząc do banku niestety z całą rodzinką (żona musiała podpisać pewne dokumenty wraz ze mną) nikt nie robi zdziwionej miny widząc 2 dzieci w tym jednego niemowlaka. Multibank to naprawdę świat przyjaznych finansów.

Paweł_48

31.01.2009

mBank

Placówka

Toruń, Czerwona Droga 1-6

Nie zgadzam się (32)
W podanym czasie...
W podanym czasie i miejscu podjechałem na stację celem uzupełnienia paliwa i płynów w aucie. Obsługa peronowa nie przerwała ani na moment palenia papierosów (tabliczki zakaz palenia są wszechobecne) i nie zainteresowała się klientem. Po zatankowaniu i podejściu do kasy równie olewający stosunek do klienta. Kasjer zapytany o płyn do spryskiwaczy firmy SONAX odpowiedział że nie ma choć stał na półce tuż przy wejściu. Zamówiony hot-dog miał delikatnie ujmując zwęgloną bułkę. Czyścik do szyb był tylko w jednym wiaderku na 4 perony po 2 stanowiska każdy.

Paweł_48

16.12.2008

Shell

Placówka

Pelplin, Olsze-Zachód A1

Nie zgadzam się (33)
Jak zwykle przemiła...
Jak zwykle przemiła obsługa peronowa. Pan Paweł zjawił się przy dystrybutorze w sposób sobie tylko znany, tuż po tym jak zdążyłem wysiąść z samochodu. Samochód zatankowany do pełna szyby, przetarte żadnych plam i wycieków z pod klapki wlewu jak to się czasem zdarza. Pani Agnieszka przy kasie równie szybko i sprawnie dokończyła dzieła z jak zwykle przemiłym uśmiechem. Na tej stacji naprawdę chce się tankować.

Paweł_48

29.09.2008

Shell

Placówka

Toruń, Szosa Lubicka 1-17 1

Nie zgadzam się (23)
Podjechałem pod restaurację...
Podjechałem pod restaurację McDrive. Po oczekiwaniu ok 15 minut na przemieszczenie w kolejce ogonek ruszył, po czym okazało się, że jak podjechałem pod okienko, Pani powiadomiła mnie, że w związku z awarią kasy linia McDrive zostaje zamknięta. Czy nie można obsługiwać linii na kasie przy linii kas restauracyjnych? Parę razy zdarzyło mi się być tak obsługiwanym.

Paweł_48

17.09.2008

McDonald's

Placówka

Toruń, Grudziądzka 123

Nie zgadzam się (21)
Wezwałem serwis firmowy...
Wezwałem serwis firmowy do ponownej wizyty celem naprawy pralko-suszarki. Urządzenie po poprzedniej naprawie nawet jednego razu nie zadziałało poprawnie. Pracownik linii telefonicznej próbował mnie zbyć oferując przyjazd we środę jednak kiedy zasygnalizowałem mu, iż urządzenie niszczy praną odzież, a także po jedynym praniu po "naprawie" nie nadaje się do użytkowania, podesłał serwisanta w trybie natychmiastowym. Ten po przyjeździe i oględzinach kolejnej sztuki zniszczonej odzieży skontaktował się z szefostwem i zlecił wymianę urządzenia na nowe.

Paweł_48

19.08.2008

BSH

Placówka

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi