Podczas kupowania sprzętu elektronicznego zapytałem obsługę sklepu, gdzie dany towar się znajduje. Osoba wskazała miejsce produktu prawidłowo. Wyglądała schludnie. Była grzeczna. Nie spytała jednak czy potrzebuję czegoś jeszcze do tego sprzętu, nie zachęciła do kupna dodatków. Dlatego właśnie dałem ocenę 4 pkt a nie 5. Co do asortymentu sklepu jest on bogaty i zróżnicowany cenowo jednak towar jest często nieposegregowany - mam na myśli to, że na półce przed pudełkami np. z czajnikiem A firmy X, stoi wypakowany rzekomo z tych pudełek czajnik, ale inny model B, mimo, że tej samej firmy. Wypakowany czajnik B nie jest żadnym z umieszczonych na tej półce. Punkt obsługi klienta obsługują 2 panie z których 1 jest pochłonięta innymi czynnościami a 2 rozmawiała z ochroniarzem. Nie było to zbyt kulturalne. Na 22 kasy otwarte było 6. Czas obsługi i tak był dosyć długi. Na szczęście pani kasjerka obsługiwała na tyle szybko i sprawnie, że nie można było się na nią denerwować:) Poradziła sobie z obsługą karty płatniczej, co szczególnie nowym pracownikom stwarza dużo problemów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.