Opinie użytkownika (1)

Kilka dni temu...
Kilka dni temu byłem na zakupach w w/w Salonie Śnieżki w Mielcu.Po wejściu do sklepu zostałem powitany miłym uśmiechem i słowem "zapraszam" , po około jednej minucie przebywania w sklepie podszedł do mnie pracownik ( ubrany w strój firmowy z logiem Śnieżka) i grzecznie, zachowując dystans zapytał " czy mogę w czymś pomóc". Powiedziałem czego potrzebuję, pracownik sklepu doradził mi jak najlepiej wykonać prace związaną z malowaniem mojego pokoju, poradził mi jakich materiałów powinienem użyć i ile ich będę potrzebował, zadawał pytania w celu doprecyzowania moich potrzeb np.: Czego oczekuje pan od farby, czy ma być zmywalna i szorowalna ?Czy pokój który mam pomalować jest nasłoneczniony? Jakie są wymiary pokoju? i wiele innych.Po wyborze farby sprzedawca zapytał czy mam potrzebne akcesoria takie jak wałek, pędzel, folie i taśmę do zabezpieczenia. Następnie gdy wspólne podeszliśmy do kasy zapytał czy życzę sobie paragon czy fakturę. Wszystkie produkty które zakupiłem zostały zapakowane do torby plastikowej, sprzedawca na odchodne zapewnił mnie że w przypadku jakiś problemów czy dodatkowych pytań służy pomocą i żegnając mnie życzył mi powodzenia w pracach malarskich i zaprosił mnie ponownie na zakupy.Dodam że w sklepie panował porządek, towar był równo ułożony i czysty.Gratulacje dla Pana z obsługi pełen profesjonalizm.

Paweł_2077

07.05.2015

Śnieżka

Placówka

Mielec, Piaskowa 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi