Opinie użytkownika (2)

Parking jest duży...
Parking jest duży i nie ma problemów z zaparkowaniem samochodu. Dostępność wózków na zakupy jest wystarczająca. Sklep jest czysty, a na półkach poukładane produkty. Jedynym mankamentem są porozrzucane opakowania po produktach odzieżowych leżących wokół koszy na te produkty. Obsługa gdy jest proszona o pomoc przerywa swoje czynności i pomaga w odnalezieniu szukanego produktu. Oczekiwanie do kas jest ograniczone do minimum - gdy kolejka się powiększa pracownik kasy wzywa kolejnego, który otwiera nową kasę celem rozładowania kolejki.

Paweł_1825

09.09.2013

LIDL

Placówka

Rzeszów, Hetmańska 63

Nie zgadzam się (0)
Początek wizyty zniechęca...
Początek wizyty zniechęca do zakupów z powodu długiego oczekiwania na rozmienienie przez obsługę pieniędzy do wózka na zakupy. Kolejną czasochłonną czynnością jest zbyt długi czas oczekiwania na obsługę, która odbiera od nas bagaż np. plecak i wydaje nam "numerek" (brak szafek).Podłoga i półki w sklepie są czyste, a obsługa uprzejma chętnie udzielająca informacji. Jednak aby uzyskać takową trzeba ją o to poprosić.Problematyczną sprawą są długie kolejki do kas.

Paweł_1825

09.09.2013

Real

Placówka

Rzeszów, Witosa 21

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi