Ocena jaką przyznaję jest w 100% adekwatna do tego co można zastać w Super-Pharm. Miła obsługa klienta, produkty które cieszą atrakcyjnymi cenami, duża przestrzeń dla klientów, nawet przy dużym ruchu można się spokojnie odnaleźć. Dużym plusem jest znajdująca się w środku apteka oraz sympatyczne osoby udzielające wszelkich informacji. W 2 minuty można założyć kartę stałego klienta oczywiście z pomocą osoby pracującej. Zbierać punkty, obserwować promocyjne produkty na swoim koncie, cieszyć się tanimi zakupami.
Jakość obsługi można ocenić w dwóch płaszczyznach. Po pierwsze słaba obsługa klienta jeśli chodzi o przedstawienie ofert, zainteresowanie się konsumentem w salonie. Bywa iż salon pęka w szwach a osoba pracująca w salonie wychodzi na przerwę pozostawiając osoby zainteresowane same sobie. Po drugie bardzo zła komunikatywność z obsługa klienta. Na każde zadawane pytanie można otrzymać odpowiedź: wszystko jak na stronie internetowej. A po pierwszym okresie rozliczeniowym okazuje się iż albo nie zostały włączone wcześniej żądane usługi bądź okres promocyjny który wcześniej miał być naliczony nie został i niestety nie da się już tego cofnąć. Jeśli tylko mam okazję być w tym salonie nie jest to miła wizyta, ponieważ zawsze jestem świadkiem ciągłych kłótni klientów z pracownikami salonu T-mobile.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.