Po wejściu do sklepu udałem się w kierunku pieczywa, gdyż po wyjściu z pracy chciałem je zakupić, lecz nie zastałem już wyboru. Było kilka suchych bułek. Następnie udałem się na dział mięsny, gdzie przy chłodni na świeże mięso poczułem odór nieświeżości, co odrzuciło mnie od zakupu jakiegokolwiek mięsa. Na pozostałych działach zawsze bardzo trudno jest odszukać pracownika, a przy zapytaniu kogokolwiek zawsze uzyskuję odpowiedź, że dana osoba nie jest z tego działu. Dopiero po udaniu się do punktu obsługi klienta i wywołaniu pracownika działu, ktoś się pojawia. Bardzo często nie zgadza się cena, lecz jest oddawana różnica w punkcie obsługi. Wszystkie te nieudogodnienia bardzo wydłużają czas, co jest bardzo męczące i niewygodne dla klienta.
Po wejściu do sklepu zaskoczyło mnie wręcz szybkie zainteresowanie się moją osobą przez personel. Możliwe, że było to spowodowane brakiem innych klientów. Zgłaszając reklamację zakupionego wcześniej towaru nie poczułem się jak "naciągający" klient, lecz potraktowano mnie bardzo miło. Zostały mi przekazane wszystkie wyczerpujące informacje na temat reklamowanego obuwia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.