Dałem narty do regeneracj z dużymi rysyami na ślizgach. Chciałem, żeby ślizgi wyglądały jak nowe. Pan z obsługi powiedział, że będą zrobione. Po odebraniu na jednej narcie była widoczna rysa (nie zalewali jej ponieważ takich rys sie nie zalewa). Ja chciałem mieć idealny ślizg. Obsługa mówiła mi, że powinenem im to powiedzić jak oddawałem narty do serwisu. Powiedziałem, że mówiłem żę rys ma nie być. Po wymianie zdań Pan zaoferował mi, że poprawią błąd. W wyniku czego narty musiały zostać do poniedziałku (oddane w piątek, a gotowe miały być w sobotę), cena została taka sama. W ten sa,m dzień zadzwonili do mnie, że narty są gotowe do odbioru z czego się bardzo ucieszyłem.
Pod względem szybkości serwisu jestem bardzo zadowolony. Jeżeli mieli jakies wątpliwości z regeneracją ślizgów mogli do mnie zadzwonić zapytaniem czy mają rysę zostawić czy zalewć. Decyzję podją bym sam.
Serwis zrobił swoją pracę nie zgodnie z moimi zaleceniami, jednakże poprawił swó błąd. Jedynie co straciłem to czas.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.