Wchodząc do punktu sieci Era zostałem natychmiast zauważony i powitany uśmiechem na twarzy i zwrotem głosowym , mimo iż pracownicy byli zajęci obsługą klientów . Po zwolnieniu się miejsca doradca zaprosił mnie do siebie po czym żaczą zadawać mi pytania w celu wybadania moich potrzeb. Kolejnym etapem było zaprezentowanie odpowiedniego abonamentu wraz z dodatkowymi usługami oraz aparatu telefonicznego. Po wyczerpaniu moich dodatkowych pytań odnośnie usług sieci doradca zaczął zamykać sprzedaż informując mnie o procedurze przy podpisaniu umowy (jakie dokumenty są wymagane ) . Na koniec rozmowy pani poinformowała mnie o dodatkowych usługach które mają jeszcze w swojej ofercie (dodatkowy telefon, Internet bezprzewodowy) . Wychodząc osoba obsługująca zaprosiła mnie ponownie do salonu w razie jakichkolwiek pytań, bądź kontaktu telefonicznego (otrzymałem ulotki z interesującymi mnie produktami oraz nr telefonu do salonu ) i zostałem mile pożegnany .
Obsługę oceniam bardzo dobrze . doradca mówił do mnie jasno i zrozumiale , był w stanie odpowiedzieć na moje każde zadane pytanie , salon pod względem estetyki też był wzorowy (wszystkie miejsca na ulotki były zapełnione ), jak i ubiór osób pracujących w nim . Jedynym minusem jeśli chodzi o usługi sieci był brak możliwości wyboru bezpłatnego numeru telefonu .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.