Wchodząc do kawiarni od razu zostałam przywitana radosnym witamy. Barista zapytał czego się dziś napiję, wybrałam średnie latte, barista zaproponował dodatkowo kanapkę w promocji z kawą za 16zł, zgodziłam się pytając którą kanapkę poleca. Barista wskazał swoją ulubioną kanapkę, na którą się zdecydowałam. Cały czas przygotowując zamówienie barista zagadywał mnie i prowadził rozmowę. Po przygotowaniu zamówienia przyjął płatność, pytając o kartę lojalnościową, którą posiadam więc została ona podbita pieczątką, otrzymałam paragon i życzenie smacznego i miłego dnia.
Od razu po wejściu do sklepu pracownik przywitał mnie słowami dzień dobry, uśmiechem oraz skinieniem głowy. Gdy zaczęłam przeglądać ubrania podszedł do mnie z pytanie na jaką okazję poszukuję ubrania i czy może mi zaprezentować najnowszą kolekcję. Cały czas był miły i nienachalny. Gy wybrałam kilka sztuk odniósł je do przymierzalni i wyraził gotowość pomocy jeżeli coś nie będzie pasować. Zdecydowałam się na kupno bluzki, zabrał ją do kasy i zaprosił mnie do podejścia z nim, przy ladzie zaprezentował pasującą biżuterię za którą podziękowałam, przyjął płatność, ładnie zapakował bluzkę podając mi ją przez ladę, pożegnał się i zaprosił do ponownej wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.