Po wejściu do banku nikt nie poinformował mnie od razu gdzie powinnam się udać ze swoim problemem, w związku z tym czekałam nie potrzebnie w kolejce. Po trafieniu do odpowiedniego stanowiska doradca przywitał mnie . Gdy przedstawiłam swój problem, pracownik banku stwierdził, że informacja o podwyżce opłat za prowadzenie konto została mi wcześniej przekazana, podczas gdy nie posiadałam wiedzy na ten temat. Poprosiłam o nową, korzystniejszą ofertę konta w tym banku, jednak doradca nie był w stanie zainteresować mnie współpracą. W efekcie tej obsługi podjęłam decyzję o zmianie banku na inny.
Po wejściu do sklepu sprzedawca wita klienta. W każdym momencie zakupów można liczyć na pomoc personelu. Sprzedawca chętnie doradza i pomaga w poszukiwaniu odpowiednich rozmiarów ubrań. Zdarzyło mi się jednak , że we wczesnych godzinach otwarcia personel nie miał czasu dla klienta. Już przy kasie proponowano mi dodatkowe produkty, jednak nie nachalnie, z wyczuciem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.