W tej placówce zawsze spotykam się z profesjonalną obsługą. Wszyscy pracownicy są bardzo mili i pomocni. Pewnego razu, gdy nosiłam kołnierz ortopedyczny, zostałam obsłużona bez kolejki. Klienci załatwiani są szybko i sprawnie. Ze względu na dużą ilość klientów banku czasem stoi się dosyć długo w kolejce.
W Carrefour kupiłam ładną ramkę, która razem ze zdjęciem miała być prezentem na urodziny kolegi. Wieczorem, gdy otworzyłam ramkę, chcąc włożyć do niej zdjęcie, okazało się, że ma ułamany cały róg, czego nie było widać podczas kupna bo na rogach założóne były kartonowe osłonki. Nie było juz czasu na ponowna wizytę w sklepie i wymianę ramki na nieuszkodzoną. Następnego dnia pojechałam do sklepu z reklamacją. Chciałam zwrotu pieniędzy, gdyż koledze dałam zdjęcie nieoprawione a sama ramki nie potrzebowałam. Pani w punkcie obsługi klienta poinformowała mnie, że nie ma takiej mozliwości. Moge sobie ewentualnie pójść wymienić ramke na nową. A że takowej już niepotrzebowałam nie chciałam się zgodzic na takie rozwiązanie gdyż sprzedano mi towar uszkodzony. Z wielką łaską pracownica powiedziała w końcu, że mam prawo do zwrotu pieniędzy, ale muszę napisać specjalną reklamację do producenta, który ma 2 tygodnie na jej rozpatrzenie ale i tak nie powinnam liczyć na pozytywne rozwiązanie tej sprawy. W końcu dałam za wygraną. Nie chciałam kłócić się z babą o ramkę za 17zł. Wróciłam do domu bogatsza o ramkę, której nie potrzebuję.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.