Obsługa miła i rzetelna. Zawsze gdy byłam w tym sklepie zostałam miło obsłużona. Gdy prosiłam o znalezienie odpowiedniego rozmiaru lub odzieży która mnie interesuje, Pani ekspedientka zawsze z uśmiechem mi pomagała. gdy potrzebowałam obiektywnego zdania czy dana rzecz mi pasuje również je otrzymywałam. Ubrania zawsze były na swoim miejscu poukładane rozmiarami oraz rodzajem, dzięki czemu łatwo je było znaleźć a zakupy sprawiały przyjemność. Sporym atutem jest program lojalnościowy dzięki czemu chce się wracać.
W sklepie real robię często zakupy i jeszcze nigdy nie miałam nie przyjemności. Obłsuga jest zawsze miła i pomocna, jak również ochrona. Gdy mam problem znaleźć dany produkt, obsługa chetnie wyjaśnia mi na jakim dziale się znajduje. Zawsze jestem pytana o kartę payback, dzięki czemu nawet gdy sama zapomnę Pani kasjerka mi zawsze przypomni i punkty znajdą się na moim koncie. W sklepie jest zawsze czysto a produkty są świeże. Uważam, że ten sklep jest godny polecenia.
Z firmą Pzu miałam doczynienia 2 razy. Obydwa przypadki dotyczyły odszkodowania w ramach ubezpieczenia w szkole. Po raz pierwszy wszystko przebiegło sprawnie ( mam na myśli wypisanie dokumentów, zawiadomienie o komisji oraz otrzymana w terminie decyzja o odszkodowaniu), jednak przy drugim zgłoszeniu wypadku w szkole byłam bardzo rozczarowana. Złożyłąm wszystkie wymagane dokumenty, które zostały wysłane przez szkołę, gdyż takie są procedury. Zgodnie wymogoami czekałam ponad miesiąc (myśląc, ze szkoła mogła póżniej wysłać dokumenty) na zawiadomienie o komisji, jednak go nie otrzymałam, więc zadzwoniłam do oddziału PZU z zapytaniem dlaczego takie zawiadomienie do mnie nie dotarło. Pani na infolini nie miło poinformowała mnie,iż obecnie komisje się nie obywają a decyzja o odszkodowaniu zostanie wystawiona na podstawie dokumntacji medycznej. Nie została mi udzielona informacja w jakim terminie taka decyzja powinna do mnie zostać wysłana. Podsumowując nie jest zadowolna z pracy firmy PZU dotyczącej wystawiania decyzji o przyznaniu odszkodowań, ponieważ nie byłam iformowana o przebiegu mojej sprawy, jak również gdy sama starałam się takie informacje uzyskac nie zostawały mi udzielane. Panie pracujące na infolini są nie miłe oraz nieskore do pomocy.
Farmaceutki i farmaceuci są zawsze mili i chętni do pomocy. Starają dobrać jak najlepszy lek dla danego klienta np. w przypadku gdy lek jest za drogi starają dobrać identyczny zamiennik w niższej cenie. W trakcie mojej ostatniej wizyty w tejże aptece gdy kupowałam dwa leki przeciwbólowe zostałam poinformowana aby nie łączyć ich razem. Uważam, że to dobrze świadczy o pracownikach ponieważ dbają o klientów, zaś oni czują się obsługiwani indywidualnie.
Miła obsługa. Kasjerki zawsze uśmiechnięte. Ekspedientki chętne do pomocy, jednak w sklepie często brakuje towaru, co źle świadczy o zatowarowaniu i z czasem może prowadzić do utraty klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.