Może i sam przejazd ok. Ale...oszuści. Jak anulowałam bilet telefonicznie nie raczyli poinformować i kosztach anulacji. Powołują się na regulamin. Ok czytałam. Na początku 1 rok temu jak jechałam pierwszy raz i nie zamierzałam anulować biletu. Ale jeśli ktoś z obsługi telefonicznej mówi, że kasę zwrócą na konto a nie informuje ile zwrócą to o kim świadczy. Anulując bilet nie mam przed sobą regulaminu ponieważ anuluję go telefonicznie. Jeśli chodzi o mnie to właśnie stracili stałego klienta. I napewno osoby, które ze mną jeżdża. W sumie jest nas 6 osób, gratuluę firmie RADEX. Tracą 6 klientów za 12 zł.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.