Opinie użytkownika (1)

W piątek wybrałem...
W piątek wybrałem się do salonu MIX ELECTRONICS w założeniu kupienia telewizora i wieży po wejściu do salonu długi bardzo długi czas chodziłem sam i oglądałem wszystkie informacje co do produktów uzyskiwałem z etykiet cenowych żaden ze sprzedawców nie podszedł do mnie musiałem sam kogoś poprosić. Pani która (Pani Agnieszka)mnie obsługiwała po podejściu nawet nie powiedziała dzień dobry tylko od razu zadała pytanie czego poszukuje? Jak to bywa odpowiedziałem czym jestem zainteresowany a sprzedawczyni kazała mi poczekać i poszła. Po pewnej chwili wróciła i bez poznania moich potrzeb na siłę starała się sprzedać jeden telewizor choć wielokrotnie mówiłem że chce inny i tańszy. Na zadane pytania co do tego jakie ma parametry, czyli kontrast itp na większość pytań nie potrafiła mi odpowiedzieć. Po każdym zadanym pytaniu na które nie znała odpowiedzi przepraszała i odchodziła po czym znów wracała z gotową odpowiedzią.Po jakimś czasie zrezygnowałem i postanowiłem dowiedzieć się czegoś więcej o wieżach. Na dziale z mini wieżami nie potrafiła mi doradzić, pomóc w wyborze. Całkowicie już sobie odpuściłem chciałem aby powiedziała mi coś na temat zakupu na raty to dostałem tak nie precyzyjną odpowiedź że nie wiem jaki jest procent kosztów kredytu jakie mają banki. Zrezygnowałem z dalszej rozmowy bo do niczego ona nie prowadziła. Sprzedawca nie chciał poznać moich potrzeb nie interesowało go jakiego telewizora potrzebuję, o jakich parametrach i do jakiej kwoty. Można powiedzieć że sprzedawca próbując na siłę sprzedać mi jeden model telewizora odniosłem wrażenie że musi mieć jaką wadę lub jest uszkodzony.Do wyglądu sprzedawcy nie mam zastrzeżeń ale do czystości na salonie tak. Na regałach z telewizorami kurz, telewizory zabrudzone, na wieżach tak samo, podłoga była czysta. Przez brak doświadczenia sprzedawcy dokonałem zakupu w innym salonie.

Patryk_22

09.07.2009

Mix electronics

Placówka

Zduńska Wola, Ul. Getta Żydowskiego 20

Nie zgadzam się (27)
24.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Patryku. Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji. Zapewniamy, iż cały czas pracujemy nad tym, aby usprawnić obsługę Klienta w naszych salonach.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi