Będąc na wizycie lekarskiej w celu przedłużenia zwolnienia lekarskiego spotkałam się z ogromną kolejką w rejestracji.Pomimo,że były tam 3 panie do obsługi pacjentów,to tylko jedna się tym zajmowała,podczas gdy dwie z nich rozmawiały o planach urlopowych-nieinteresując się zniecierpliwieniem pacjentów.Podczas wypisywania mi druk do Zus-u Pani pomyliła się w wpisywaniu daty urodzenia.Poprawiła ją odręcznie i nie chciała podbić pieczątką tej poprawki zasłaniając się brakiem czasu.Będąc w Zus-ie pani odesłała mnie z tym zwolnieniem do poprawki.Poszłam odrazu do rejestracji i poprosiłam o poprawę tą samą panią.W odpowiedzi usłyszałam,że doktor poszła już do domu i mam przyjść jutro i nie robić z igły widły.Nie doczekałam się przyznania do błedu i małostkowego PRZEPRASZAM.
Brak osób na danych stoiskach,aby udzielić klientowi odpowiedzi na pytanie o konkretny towar.Brak organizacji pracy na kasach-duże kolejki i niemiła obsługa kasjerów poprzez brak podstawowego:DZIEŃDOBRY,DZIĘKUJĘ,DOWIDZENIA.Obojętność przełożonych na uwagi dotyczące pracowników.Długi czas oczekiwania na stoiskach z obsługą sklepu,aby pracownik zainteresował się klientem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.