Po ukazaniu się problemu z urządzeniem skontaktowałam się z firmą Apple. Czas oczekiwania na połączenie wynosił około 2 minut. Po połączeniu z konsultantem wyjaśniłam po krótce problem, z jakim się zmagam. Nie posiadam wysokiej wiedzy na temat urządzeń elektronicznych jednak starałam się wyjaśnić jak najlepiej na czym polega mój problem. Pan od razu go zdiagnozował. Był uprzejmy, starannie tłumaczył jakie kroki musze podjąć aby zdalnie naprawić błąd w telefonie, nie zrażał się, kiedy czegoś nie wiedziałam. Pan mówił w dwóch językach co bardzo ułatwiło proces rozwiązania problemu, dlatego, że system nie był w języku ojczystym. Jestem bardzo zadowolona z usługi, ponieważ była szybka, sprawna i skuteczna oraz rozmowa była przeprowadzona w miłej atmosferze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.