Opinie użytkownika (2)

Ostatnio wybrałam się...
Ostatnio wybrałam się do Hebe na zakupy, bo słyszałam od znajomych, że mogę tam znaleźć kosmetyki, które rzadko są dostępne na innych półkach sklepowych. Gdy weszłam do sklepu byłam mile zaskoczona, ochroniarz z uśmiechem na twarzy wita a także żegna każdego klienta. Panie tam pracujące nie "rzucają się" gdy tylko przekroczy się próg sklepu, pozwalają się zapoznać z asortymentem i dopiero po chwili podchodzą pytając czy mogą w czymś pomóc. Korzystając z okazji, że było mało ludzi w sklepie, chciałam sprawdzić jak działa obsługa. Podpytałam Panią o pare produktów, sprawdziłam czy jest chętna aby mi pomóc. Ku mojemu zdziwieniu Pani bardzo mi pomogła, radziła który kosmetyk jest lepszy, który gorszy. Pomogła mi w wyborze kosmetyków do włosów jak i farb. Po podejściu do kasy zaproponowano mi kartę klienta ( karty są dostępne dla każdego, bez przekraczania żadnego progu cenowego) . Karta uprawniała do możliwości tańszych zakupów. Przy kasie Pani spakowała mi zakupy i z uśmiechem na twarzy zaprosiła ponownie. Tym samym Hebe zyskało nową stałą klientkę:)

Paloma_4

06.08.2013

Hebe

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (0)
Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu zastanawiałam się, w którym banku założyć sobie konto. W zeszłym tygodniu wybrałam się na zakupy do Tesco przy ul. Fieldorfa na Gocławiu. Zauważyłam "wysepkę" mBanku więc stwierdziłam, że warto się zapoznać z ich ofertą. Pani rozmawiająca ze mną, była schludnie ubrana, kompetentna i szczera. Nasza rozmowa nie polegała na przekonaniu mnie abym założyła w mBank-u konto lecz na doradzeniu mi czy ten bank będzie dla mnie faktycznie dobrym wyborem. Pracownica umiała odpowiedzieć mi na każde pytanie, dokładnie przedstawiła mi umowę nie próbując ominąć niedogodnych dla mnie opcji. Zapisała mi również rzeczy, które powinnam pamiętać m.in kwotę jaką muszę miesięcznie wydać aby nie płacić prowizji za prowadzenie rachunku. Serdecznie podziękowałam za pomoc, wzięłam wzór umowy aby na spokojnie przeczytać ją w domu i upewnić się czy faktycznie Pani nie ominęła ważnych informacji. Następnego dnia wróciłam do CH Tesco aby podpisać umowę.Ocenę placówki a raczej "wysepki" oceniam wzorowo. Pracownik kompetentny, umowa bez żadnych "haczyków" a i oferta jest dogodna dla klienta. Kartę płatniczą dostałam na początku tego tygodnia co również jest godne pochwały.

Paloma_4

31.07.2013

mFinanse

Placówka

Warszawa, Jeziorańskiego Perkuna

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi