WCZORAJ WRACAJĄC Z PRACY WSTĄPIŁEM NA STACJE BP W CELU ZJEDZENIA HOT-DOGA. DOSYĆ DŁUGO TRWAŁO ZANIM KTOŚ MNIE OBSŁUŻYŁ, A GDY JUŻ TO NASTĄPIŁO NIE OBYŁO SIĘ BEZ POMYŁEK. POPROSIŁEM O HOT-DOGA Z SOSEM ŁAGODNYM I PARÓWKĄ A OTRZYMAŁEM Z KABANOSEM I SOSEM OSTRYM. ZAMÓWIONY PRZE ZEMNIE PRODUKT BYŁ TAŃSZY NIŻ TEN KTÓRY DOSTAŁEM WIĘC TYM SAMYM FIRMA NA TYM STRACIŁA. PRZY STACJI ZNAJDOWAŁ SIĘ KOSZ Z KTÓREGO BYŁY WYRZUCONE ŚMIECI JAK TEŻ BUTELKI PO ALKOHOLU .
MOIM ZDANIEM JEST TO JEDEN Z NAJMNIEJ ZORGANIZOWANYCH I ŹLE ZARZĄDZANYCH SUPERMARKETÓW W KTÓRYCH ROBIŁEM ZAKUPY. POMIMO DUŻEJ LICZBY KLIENTÓW BYŁY CZYNNE TYLKO 2 KASY. Z ZAKUPAMI TRZEBA BYŁO STAĆ MINIMUM 20 MINUT, I DAŁO SIĘ ZAUWAŻYĆ PODDENERWOWANIE WSZYSTKICH KLIENTÓW. ŚREDNIA WIEKU I KOMPETENCJE ZAŁOGI TEŻ POZOSTAWIAJĄ WIELE DO ŻYCZENIA.CZAS OBSŁUGI PRZY KASIE BARDZO POWOLNY.OCHRONA SKLEPU TEŻ NIE W PEŁNI RADZI SOBIE Z OCHRONĄ OBIEKTU, NIE ZWRÓCONO NAWET UWAGI NA WYJŚCIE JEDNEGO Z KLIENTÓW NIEDOWOLNĄ BRAMKĄ.
BARDZO KOMPETENTNA OBSŁUGA I INFORMACJA NA DZIALE TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH.SPRZEDAWCA O OD RAZU ZAPROPONOWAŁ POMOC I INFORMACJE NA TEMAT WYBRANEGO TELEFONU. TELEFON ZOSTAŁ NATYCHMIAST URUCHOMIONY, OBJAŚNIONE MENU, DANE DOTYCZĄCE MASY TELEFONU,K JEGO CIEKAWYCH I DODATKOWYCH FUNKCJI I CZASU CZUWANIA BATERII.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.