Niestety pokusiłem sie na współprace z tą firma i od 6 tygodni mam głucho w słuchawce i 0 internetu Przez te 6 tygodni słyszę dzwoniąc na infolinię -prosze o cierpliwość i żadnych konkretów (widocznie mają klientów za małpy jak w reklamie.Niestety nic dobrego o NETII nie mogę powiedzieć ponieważ dobre było przed podpisaniem umowy PRZESTRZEGAM POTENCJALNYCH KLIENTÓW PRZED PODPISANIEM UMOWY POMYŚLCIE O NAJGORSZYM SCENARIUSZU WEDŁUG REGULAMINU NETII WINA ZA WYPOWIEDZENIE UMOWY BĘDZIE ZAWSZE PO WASZEJ STRONIE I BĘDZIECIE MUSIELI PŁACIĆ OPŁATE WYRÓWNAWCZA NAWET JEŚLI TO ONI NIE NAPRAWIĄ WAM LINII
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.