Jestem częstym klientem sklepu z odziezą New Yorker,tym razem odwiedzilam jedna z placówek na morenie. Kupowalam spodnie, szukając rozmiaru zapytałam ekspedientke rozwieszajaca ubrania o poszukiwany rozmiar, wskazala mi wieszak mówiac ze wszystkie dostepne numeracje są wywieszone. Nie zaproponowala innych spodni w moim rozmiarze. W sklepie muzyka grała za glosno i nie było stworzonej atmosfery do rozmowy ze sprzedawca, przy kasie przywitała mnie inna Pani, kasujac wybrany przeze mnie towar, podziekowała i pożegnała. Czego brakowało mi w obsludze to propozycji zakupu dodatkowych akcesoriów lub skorzystania z ewentualnych promocji o których zwykle jestesmy informowani płacąc. Mimo głosnej muzyki oraz braku zaangazowania w obsługe, salon utzrymany był w czystości, ubrania rozwieszone kategoriami, nie bylo balaganu przy przymierzalniach, bez problemu mozna bylo sie odnaleśc.
Odwiedziłam znany mi market w Gdańsku w celu zakupu nowej płyty cd. Wybór placówki argumentuje znaną polityka cenową- njatańszy towar w 3mieście. po wejsciu do marketu bez problemu odnalazłam szukany dział, który zaskoczył mnie ilością proponowanego asortymentu. Pracownik do mnie nie podszedł przez dlugi czas,jednak stał w swoim punkcie informowacyjnym i zajmował sie komputerem. zapytany, przywitał sie, sprawdzil w komputerze dostepnośc produktu, po czym wskazał miejsce gdzie znajduje sie płyta. cena płyty mnie zaskoczyła byla wyjątkowo droga, pracownik zaproponował mi ta sama płyte ale w tzw. Eco-packu, za cene o połowę niższa, wytłumaczył skąd różnica. gdy podziekowalam za pomoc, odszedl na swoje stanowisko, bez oferowania dalszej pomocy. Pracownik ubrany byl schludnie, na szyji miał widoczny identyfikator, pan był uprzejmy ilekko ponury. na dziale nie panował duzy ruch, dział był czysty, ale na regalach panował lekki nieporzadek. muzyka nie grala za glosno, co pozwalalo spedzic na dziale wiecej czasu na przegląd asortymentu. obsluga nie poswięca klientowi duzo czasu, nie za checa do ponownego odwiedzenia nie zegna sie, jednak konkretnie odpowiada na pytania nie angażując sie w rozmowę. nie zauważyłam rónież próby nawiązania kontaktu ze mna- chociażby wzrokowego. cala organizacja działu pozwala jednak na swobodne poruszanie sie po nim i łatwą orientacje wśród duzej ilosci towaru,proponuja klientom bogaty zbiór cd i dvd przy cenach konkurencyjnych dla np. Empiku. Polecam market, niekoniecznie kontakt z jego obsługą
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.